idaahven

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av ida ahven - 30 mars 2014 12:50

Hej underbara ni!


En sak jag alltid börjar min morgon med är att gå in på youtube , där jag prenumenerar på massor av så kallade beautygurus(tjejer som gör videos om smink,vardag, träning osv).

Det ger mig verkligen massor av insperation och gör mig väldigt glad, tipsar er verkligen om att börja med det också.

Jag har ju mina favoriter så här är några av dom:




Bethany mota (macbarbie08)

 

Min absoluta favorit är bethany mota, hon har högkvalite på sina videos och gör super bra videos.

Hon har nyligen släppt en egen klädkolektion på aeropostale och har över en miljon prenumenanter på sin kanal.

Älskar henne! 

 Länk till hennes kanal på youtube i hjärtat 

 


 

Missglamorazzi

 

En till av mina favoriter är ingrid även känd som missglamorazzi, även hennes videos är väldigt välgjorda och super roliga att titta på.

Man blir alltid lika glad  varje gång man tittar på hennes videos.

Länk till hennes kanal finns i hjärtat 

 

 

 

Eleventhgorgeous 

 

Den här kanalen drivs av två systrar, jag tycker dom är super roliga och väldigt insperareande och man blir verkligen på jätte bra humör av deras videos.

Dom gör väldigt varierande videos om inte bara är om smink osv, utan även andra saker vilket jag tycker är roligt att titta på.

länken till deras kanal finns i hjärtat 



 

Presentation

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hej! Jag heter Ida
Här kommer du kunna läsa
om min vardag,träning,shopping &vänner
Ja ni vet sånna där tjejiga grejer!
Hoppas du hittar något du
gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014
>>>

     


Ovido - Quiz & Flashcards