idaahven

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av ida ahven - 2 mars 2014 17:17

Jag tänker inte förlåta för att jag inte har bloggat , för jag har haft ett grymt sportlov och gjort massor av kul saker dom senaste dagarna.
Tidigare i veckan var jag i Helsingfors och shoppade lite men hittade bara en grej och vi fikade på starbucks och hade de super mysigt .
Efter de åkte jag hem till mormor och morfar och sov där i några dar.
Det är så skönt att vara där för man behöver inte göra något , bara ligga och sova hela dagarna vilket är skönt i bland.
Igår var en väldigt händelserik dag , först så kom Matilda hem från Florida och hon hade köpt med sig massor av fint till mig , vi gick och möte upp Vilma efter de och på kvällen åkte jag och Vilma till avicii konserten .
Grymmaste kvällen på länge måste jag nog säga , fullsatt arena alla skrek sjöng och dansade .
Men usch så trött jag är nu , var nyss ute och gick 5 km, så jag somnar nog tidigt ikväll, för imorgon är de skola.
Nu ska jag satsa allt på skolan för de är bara runt 60 skoldagar kvar i 7:an och till sommarlovet och jag vill kunna ta sommarlov på riktigt utan att känna att betygen inte var som jag ville.

Så nu fick jag skriva av mig,hoppas ni har haft ett super bra sportlov!
Puss

Presentation

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hej! Jag heter Ida
Här kommer du kunna läsa
om min vardag,träning,shopping &vänner
Ja ni vet sånna där tjejiga grejer!
Hoppas du hittar något du
gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014
>>>

     


Ovido - Quiz & Flashcards