idaahven

Alla inlägg under februari 2014

Av ida ahven - 18 februari 2014 21:04

Av ida ahven - 15 februari 2014 13:57

Hej hej! 


Har inte bloggat på länge nu igen men insperationen är helt slut och jag har vartigt sjuk och inte orkat.

Kan berätta lite om vad som hänt i veckan, från förra söndagen till onsdagen var jag sjuk och sedan igår asså fredag så var jag i romme med klassen.

Super duper mysig dag verkligen, vi åkte 3 timmars buss på morgonen först och sedan åkte vi skidor hela dagen.

Så jag är helt slut idag , som tur har jag inget speciellt att göra idag så jag har bara sutti vid datorn och pluggat lite extra på engelska.

Ikväll ska familjen på bio och äta middag, de blir säkert roligt.

Bloggar mera sen 

Puss! 


     

haha sorry vilma och wilma ifall ni kom med på bilderna  <3 


Av ida ahven - 8 februari 2014 13:18

Hej ! herregud vad längesen det var jag bloggade, jag har vart sjuk och hela veckan har bara varigt jätte stressad.

Jag har inte heller haft någon insperation till att blogga och jag har inte heller några ideer om inlägg jag kan göra, så det skulle betyda så mycket om ni kunde komentera vad ni skulle vilja se!.

Just nu  siter jag och dricker is te och mår allmänt dåligt , vet inte varflr men idag var inte min dag direkt, tänker faktist gå och lägga mig igen och titta på lite gossip girl som jag har börjat tittat om hela säsongerna så jag är lite beroende.

Imorgon ska jag och några kompisar ner på stan och luncha för att vilma har fyllt år så vi ska fira henne lite så de ska bli kul , hoppas jag mår bättre tills dess.

Har nämligen mycket planerat i veckan så jag är super taggad.


de blir ingen bild till det här inlägget men de kommer flera inlägg under dagen så hoppas de inte gör något.


Bloggar mera senare ha en super duper bra dag, puss !



Av ida ahven - 2 februari 2014 18:28

Hej hej ! 


Förlåt för att jag inte har bloggat under helgen, jag har inte haft datorn för att jag har vart hos farmor och farfar.

Jag känner mig lite halvt sliten, jag gillar inte att vara borta ifrån hemma och jag känner mej även lite sjuk.

Så istälet för att gå ut och träffa komöisar stannade jag inne och har nu haft lite hemma spakväll.

Jag försöker att fixa sådana kvällar minst en gång i månaden och de tycker jag att alla borde göra.

Det känns skskönt att lägga lite xtra tid på sig själv mitt i all stress.

Tänd lite ljus , ta ett bad eller basta, använd ansikts mask , måla naglarna , fixa ögonbrynen är några av de saker jag brukar göra.


Ni får ha en toppen kväll ! puss och kram 


     

Presentation

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hej! Jag heter Ida
Här kommer du kunna läsa
om min vardag,träning,shopping &vänner
Ja ni vet sånna där tjejiga grejer!
Hoppas du hittar något du
gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

     


Ovido - Quiz & Flashcards