idaahven

Direktlänk till inlägg 8 februari 2014

Förlåt!

Av ida ahven - 8 februari 2014 13:18

Hej ! herregud vad längesen det var jag bloggade, jag har vart sjuk och hela veckan har bara varigt jätte stressad.

Jag har inte heller haft någon insperation till att blogga och jag har inte heller några ideer om inlägg jag kan göra, så det skulle betyda så mycket om ni kunde komentera vad ni skulle vilja se!.

Just nu  siter jag och dricker is te och mår allmänt dåligt , vet inte varflr men idag var inte min dag direkt, tänker faktist gå och lägga mig igen och titta på lite gossip girl som jag har börjat tittat om hela säsongerna så jag är lite beroende.

Imorgon ska jag och några kompisar ner på stan och luncha för att vilma har fyllt år så vi ska fira henne lite så de ska bli kul , hoppas jag mår bättre tills dess.

Har nämligen mycket planerat i veckan så jag är super taggad.


de blir ingen bild till det här inlägget men de kommer flera inlägg under dagen så hoppas de inte gör något.


Bloggar mera senare ha en super duper bra dag, puss !



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida ahven - 31 mars 2014 19:43


Hej! Jag är verkligen den dåligaste på att komma på rubriker till mina inlägg,haha. Äntligen är måndagen över,jag ogillar måndagar så himla mycket,liksom 2 timmars teknik i slutet av dagen? hur kul?. Men i allafall , efter skolan gick jag hem o...

Av ida ahven - 31 mars 2014 12:00


Jag brukar inte läsa böcker men den här är en super bra bok med massor av tips till oss tjejer . Den är skriven av lauren conrad och boken heter Beauty.   ...

Av ida ahven - 30 mars 2014 12:50

Hej underbara ni!   En sak jag alltid börjar min morgon med är att gå in på youtube , där jag prenumenerar på massor av så kallade beautygurus(tjejer som gör videos om smink,vardag, träning osv). Det ger mig verkligen massor av insperation och ...

ATM

Av ida ahven - 29 mars 2014 16:18


  Just nu sitter jag ute på Matildas baksida och pratar i solen, så härligt!Snart ska jag ner på stan med mamma och äta på barollos.Älskar deras oxfilépasta. Ni får ha en bra lördag, puss [Bild] ...

Av ida ahven - 28 mars 2014 16:31

      Nu börjar det kännas som vår på riktigt! har ju vart vår väder idag.. så himla härligt!!! Ovanför är lite våroga bilder! har verkligen längtat tills att starbucks skulle få in refrescha berry hibiscus, den är så himelskt god.  Nu ska ...

Presentation

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hej! Jag heter Ida
Här kommer du kunna läsa
om min vardag,träning,shopping &vänner
Ja ni vet sånna där tjejiga grejer!
Hoppas du hittar något du
gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

     


Ovido - Quiz & Flashcards