idaahven

Direktlänk till inlägg 28 januari 2014

Studiedag!

Av ida ahven - 28 januari 2014 22:10

Hej!
Förlåt att jag inte bloggade igår, jag glömde helt bort att jag hade en blogg.
Jag sov iallafall över hos Matilda igår kväll vilket var super snällt att jag kunde, man kan säga att jag inte mådde så bra igår men detaljer behöver vi inte gå in på.
Imorse kom vi på att vi kunde dra upp till Stockholm så vi tog tåget upp vid 12 och gick runt där hela dagen.
Jag hittade två saker , jag lägger upp bilder på de imorgon!.
Nu ska jag sova för de ju skolan imorgon igen.

Godnatt!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida ahven - 31 mars 2014 19:43


Hej! Jag är verkligen den dåligaste på att komma på rubriker till mina inlägg,haha. Äntligen är måndagen över,jag ogillar måndagar så himla mycket,liksom 2 timmars teknik i slutet av dagen? hur kul?. Men i allafall , efter skolan gick jag hem o...

Av ida ahven - 31 mars 2014 12:00


Jag brukar inte läsa böcker men den här är en super bra bok med massor av tips till oss tjejer . Den är skriven av lauren conrad och boken heter Beauty.   ...

Av ida ahven - 30 mars 2014 12:50

Hej underbara ni!   En sak jag alltid börjar min morgon med är att gå in på youtube , där jag prenumenerar på massor av så kallade beautygurus(tjejer som gör videos om smink,vardag, träning osv). Det ger mig verkligen massor av insperation och ...

ATM

Av ida ahven - 29 mars 2014 16:18


  Just nu sitter jag ute på Matildas baksida och pratar i solen, så härligt!Snart ska jag ner på stan med mamma och äta på barollos.Älskar deras oxfilépasta. Ni får ha en bra lördag, puss [Bild] ...

Av ida ahven - 28 mars 2014 16:31

      Nu börjar det kännas som vår på riktigt! har ju vart vår väder idag.. så himla härligt!!! Ovanför är lite våroga bilder! har verkligen längtat tills att starbucks skulle få in refrescha berry hibiscus, den är så himelskt god.  Nu ska ...

Presentation

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hej! Jag heter Ida
Här kommer du kunna läsa
om min vardag,träning,shopping &vänner
Ja ni vet sånna där tjejiga grejer!
Hoppas du hittar något du
gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

     


Ovido - Quiz & Flashcards