idaahven

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av ida ahven - 16 mars 2014 09:40

Godmorgon fina ni!


Som vanligt har jag inte bloggat på ett tag men som sagt så har jag inget bestämmt schema som jag bloggar efter.

Så jag gör inlägg när jag känner att jag har något att skriva om.

Just nu ligger jag i sängen och ska snart upp och sätta på mig tränings kläder och gå och och springa.

Har fått väldigt mycket insperation till at träna på senaste så jag försöker gå ut och springa varje dag om jag har tid och jag gör även övningar för hela kroppen då..

Fick en fråga på min ask för inte så längesen och de var någon som läser min blogg och undrar hur långt jag springer, och jag springer en runda på ca 5 km och jag försöker springa intervall löpning då.

Senare idag har jag ingenaning om vad jag ska göra , det blir väll antagligen till att träffa någpn kompis.


Ni får ha en super bra dag! 


 

här är lite bilder som har inspererat mig från we heart it <3

Presentation

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hej! Jag heter Ida
Här kommer du kunna läsa
om min vardag,träning,shopping &vänner
Ja ni vet sånna där tjejiga grejer!
Hoppas du hittar något du
gillar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014
>>>

     


Ovido - Quiz & Flashcards